بالاخره کاسیاس هم اعتراف کرد
کاسیاس: هلند فوق‌العاده کار کرد/بازی با شیلی مثل فینال است

دروازه‌بان تیم ملی فوتبال اسپانیا اعلام کرد که هلند مقابل این تیم در اولین مسابقه رقابت‌های جام‌جهانی ۲۰۱۴ عالی کار کرد.

خبرگزاری فارس: کاسیاس: هلند فوق‌العاده کار کرد/بازی با شیلی مثل فینال است

 

 

به گزارش خبرگزاری فارس، ایکر کاسیاس پس از شکست سنگین پنج بر یک تیمش مقابل هلند در اولین مسابقه خود در رقابت‌های جام‌جهانی 2014 برزیل به هلند تبریک گفت و اعتراف کرد وقتی بازی سه بر یک شد، اسپانیا سرافکنده شد و تمایلش به ادامه بازی را از دست داد و اظهار داشت: هلند فوق‌العاده بازی کرد و ما این کار را نکردیم. من هم خوب بازی نکردم و اتفاقی که دیدیم افتاد. در این مسابقه هلند عالی بازی کرد و ما نه اما از حالا باید به بازی مقابل شیلی فکر کنیم و تصور کنیم که این مسابقه مانند فینال است. وقتی بازی سه بر یک شد، سرافکنده شدیم و فهمیدیم که بازی تمام شده است.

وی ادامه داد: باید دست‌هایمان را به نشانه تسلیم بالا ببریم و به بازی مقابل شیلی فکر کنیم. گاهی رخ دادن این اتفاقات می‌تواند نتیجه خوبی داشته باشد.

دروازه‌بان رئال مادرید خاطرنشان کرد: نباید خیلی روی این نتیجه مانور بدهیم. ما قهرمان جهان هستیم و می‌توانیم با انتقادها روبرو شویم. این طبیعی است. اکنون باید خودمان را برای بازی بعدی آماده کنیم.

وی اضافه کرد: انتظارات خاصی از این مسابقه داشتیم اما همه چیز بد پیش رفت. مطمئنیم که این اتفاقات تغییر می‌کند. این هیچ معنایی ندارد.

برای دیدن تمام اخبار جام‌جهانی اینجا را کلیک کنید.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : 24 / 3 / 1393 ا 12:21 AM نويسنده : REZA ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.